Jak przebiega współpraca z agencją?
Pracujemy metodą RACE
Nazwa agencji bezpośrednio nawiązuje do naszego sposobu pracy. Każdego klienta prowadzimy według formuły R-A-C-E, której kluczowymi elementami są:
- Research – dogłębnie poznajemy klienta i jego potrzeby.
- Action – nasze działania opieramy na przemyślanej strategii i planie dostosowanym do celów biznesowych klienta.
- Communication – dbamy o dwukierunkową komunikację i tworzenie dobrych relacji.
- Ewaluation – oceniamy naszą pracę przez pryzmat konkretnych wyników kampanii.
Jak wygląda nawiązanie współpracy?
01
Warunki współpracy i podpisanie umów
Po przedstawieniu oferty Race Group wspólnie omówimy warunki współpracy oraz określimy jej zakres. Podpisanie umowy i tym samym rozpoczęcie współpracy możliwe jest 1. lub 15. dnia każdego miesiąca. Z każdym klientem podpisujemy także umowę poufności (NDA), ponieważ w swojej pracy bazujemy na zaufaniu i chcemy być partnerem w biznesie, który jest świadomy wyzwań i możliwych sytuacji kryzysowych w projekcie.
02
Wzajemne poznanie stylu pracy agencji i klienta
Pierwsze dwa miesiące współpracy to czas na dogłębne poznanie produktu/usługi klienta oraz sposobu pracy Project Managera, dlatego w tym okresie PM i klient spotykają się co tydzień na krótki status, aby omówić bieżącą sytuację na projekcie oraz najbliższe zadania na podstawie opracowanego przez agencję harmonogramu.
03
Regularna współpraca
W kolejnych miesiącach współpracy standardowo spotykamy się raz w miesiącu, aby określić priorytety na kolejny okres. Stale pozostajemy w kontakcie mailowym/na Slacku w związku z bieżącymi zadaniami. Zawsze publikujemy, wysyłamy w świat komunikaty zatwierdzone z naszymi klientami, wiesz, jaki content stworzymy wokół Twojej marki. Na koniec każdego miesiąca przedstawimy Ci dane dotyczące rezultatów podjętych przez nas działań, abyś był na bieżąco z efektami naszej współpracy. Koniec miesiąca to również moment, aby dokonać ewaluacji działań i przekazać ewentualne nowe rekomendacje.
04
Kontakt z agencją
Każdą współpracą zajmuje się wyznaczony Project Manager (PM), czyli opiekun projektu, który jest pierwszym kontaktem między klientem a firmą. Odpowiada na pytania klienta, kieruje pracą nad projektem i nadzoruje wykonywanie wszystkich zadań. W przypadku jakiegokolwiek problemu lub wątpliwości – daj mu znać, a na Twojego maila odpisze w ciągu najpóźniej 48 godzin.
05
Czas pracy agencji
Pracujemy od poniedziałku do piątku w stałych godzinach: od 9:00 do 17:00. W sytuacjach kryzysowych jesteśmy do dyspozycji klienta również po 17:00 i weekendy.
Z jakich narzędzi korzystamy podczas współpracy?
W trakcie każdej współpracy chcemy, by klient i agencja wzajemnie dobrze rozumieli priorytety swoich działań. Dlatego wykorzystujemy narzędzia do planowania projektów, które pozwalają zwizualizować postęp prac oraz porządkują tworzone zadania.
Pracując z nami, będziesz korzystać z:
- ClickUpa – aplikacji do zarządzania zadaniami, w której będziemy zbierać wszystkie zadania klienta i agencji, niezbędne do płynnego przebiegu współpracy,
- maila-komunikacja mailowa jest podstawowym sposobem kontaktu z agencją,
- Slacka – jeśli z agencją będzie współpracować cały zespół klienta (nie tylko jedna osoba do kontaktu), założymy wspólny kanał na Slacku, który według naszego doświadczenia jest najwygodniejszą metodą kontaktu z wieloma osobami.
Jak rozliczamy się ze współpracy?
Rozliczamy się w systemie miesięcznym, a podawane przez nas kwoty są kwotami netto bez podatku VAT. Na koniec każdego miesiąca wystawimy Ci fakturę z 7-dniowym terminem płatności. W przypadku działań wokół tworzenia strategii płatność dzielimy na dwie raty.