Jak zwiększyć rozpoznawalność marki dzięki działaniom PR?

Case Study

Start współpracy: październik 2020  
Koniec współpracy: styczeń 2022 

Project Manager
Zdjęcie_KK
Monika Kubacka
Owner
Dowieźliśmy
0
PLN

Średnia wartość publikacji miesięcznie

Z czym się mierzył klient?

Prowadzone kanały social media bez strategii, teksty blogpostowe bez uwzględnienia Tone of Voice marki, braki w planowanej komunikacji z odbiorcami. Firma nie współpracowała z mediami w zakresie tworzenia wartościowego contentu, a także nie prowadziła działań z zakresu personal brandingu CEO firmy. 

Dla klienta z branży HR – zajmującej się obszarem IT prowadziliśmy działania organicznie w social mediach (Linkedin, media własne: strona, blog), działania z obszaru media relations. Przy zadaniu kluczowe było utrzymanie zainteresowania wokół marki, ponieważ wcześniej nie były prowadzone żadne działania wizerunkowe marki.   

Nasze podejście

Określiliśmy etapy wdrożenia narzędzi e-PR i PR, a także nadaliśmy konkretny ton marki na podstawie strategii marketingowej i USP firmy. 

Przykładowe 365 dni prowadzenia klienta – wzmianki w prasie:

Picture 1

Kwartalne AVE dla klienta:

Picture 2
Wyniki w social mediach
0
%
Wzrost obserwujących Linkedin
0
%
Wzrost zasięgu Linkedin
0
%
Organiczny wzrost zaangażowania Facebook i Linkedin
0
%
Organiczny wzrost obserwujących Facebook

Jak możemy Ci pomóc?

Potrzebujesz pomocy w swoim biznesie? Napisz do nas!

Preferencje prywatności
Kiedy odwiedzasz naszą stronę, może ona przechowywać przez Twoją przeglądarkę informacje z określonych usług, zazwyczaj w postaci plików cookies. Tutaj możesz zmienić swoje preferencje prywatności. Należy pamiętać, że zablokowanie niektórych rodzajów plików cookie może mieć wpływ na korzystanie z naszej witryny i oferowanych przez nas usług.