Case Study
Start współpracy: kwiecień 2021
Koniec współpracy: styczeń 2022
Chęć przeniesienia swojego doświadczenia w branży HR z domowej kanapy do świata digitalowego. Głównym celem było stworzenie formatu – w tym oprawy graficznej – produkcja i postprodukcja. Wszelkie działania zasięgowe były wynikiem pracy organicznej.
Działania podzieliliśmy na cztery kroki, które doprowadziły do wprowadzenia nowego formatu audio i wideo na YouTube, Spotify, iTunes dla osób związanych z branżą HR i managerów w organizacjach.
1. Stworzenie formatu.
Naszym zadaniem było przekuć wiedzę HRowców w konkretny format do grupy docelowej. Dodatkowo, po naszej stronie było również wymyślenie nazwy – dopasowanej do prowadzących. Padło na Panią i Pana HR.
2. Branding, sesje wizerunkowe i content.
Wykonaliśmy oprawę graficzną odcinków, animacje w odcinkach. Każdemu nagraniu towarzyszyła sesja wizerunkowa, która zapowiadała odcinki. Zdjęcia portretowe robiliśmy z użyciem jednej lampy ustawionej pod kątem 45st., pozostałe zdjęcia sytuacyjne robione były przy świetle zastanym. Ustawienia kadrów i sylwetki były nieformalne, by odzwierciedlić sposób i ton komunikacji osoby.
Dodatkowo, po każdym odcinku publikowaliśmy teksty contentowe, rozszerzające zagadnienia poruszane w programie.
3. Nagranie formatu i publikacja.
Miejscem wykonania nagrania była przestrzeń coworkingowa jednego z warszawskich biurowców. Pracę podzieliliśmy na dwutygodniowe interwały. Podczas jednego spotkania nagrywaliśmy 2-3 odcinków, które były publikowane co dwa tygodnie. To pozwoliło nam maksymalnie wykorzystać czas i przestrzeń na przygotowanie wartościowego materiału.
Do nagrania video używaliśmy kreatywną część wspólną jaką zapewniał biurowiec. Większość odcinków nagrywaliśmy w jednym miejscu. Każdy odcinek nagrywany był z 2 kamer, co ułatwiało wykonanie płynnych przejść w montażu pomiędzy cięciami.
Publikacje były w formie wideo i podcastów.
Jak możemy Ci pomóc?
Potrzebujesz pomocy w swoim biznesie? Napisz do nas!