Jak zacząć z kanałem na YouTube?

Case Study

Start współpracy: kwiecień 2021
Koniec współpracy: styczeń 2022

Project Manager
Zdjęcie_KK
Monika Kubacka
Owner
Z czym się mierzył klient?

Chęć przeniesienia swojego doświadczenia w branży HR z domowej kanapy do świata digitalowego. Głównym celem było stworzenie formatu – w tym oprawy graficznej – produkcja i postprodukcja. Wszelkie działania zasięgowe były wynikiem pracy organicznej.  

Nasze podejście

Działania podzieliliśmy na cztery kroki, które doprowadziły do wprowadzenia nowego formatu audio i wideo na YouTube, Spotify, iTunes dla osób związanych z branżą HR i managerów w organizacjach.  

1. Stworzenie formatu.

Naszym zadaniem było przekuć wiedzę HRowców w konkretny format do grupy docelowej. Dodatkowo, po naszej stronie było również wymyślenie nazwy – dopasowanej do prowadzących. Padło na Panią i Pana HR.  

2. Branding, sesje wizerunkowe i content.

Wykonaliśmy oprawę graficzną odcinków, animacje w odcinkach. Każdemu nagraniu towarzyszyła sesja wizerunkowa, która zapowiadała odcinki. Zdjęcia portretowe robiliśmy z użyciem jednej lampy ustawionej pod kątem 45st., pozostałe zdjęcia sytuacyjne robione były przy świetle zastanym. Ustawienia kadrów i sylwetki były nieformalne, by odzwierciedlić sposób i ton komunikacji osoby. 

Dodatkowo, po każdym odcinku publikowaliśmy teksty contentowe, rozszerzające zagadnienia poruszane w programie.

3. Nagranie formatu i publikacja.

Miejscem wykonania nagrania była przestrzeń coworkingowa jednego z warszawskich biurowców. Pracę podzieliliśmy na dwutygodniowe interwały. Podczas jednego spotkania nagrywaliśmy 2-3 odcinków, które były publikowane co dwa tygodnie. To pozwoliło nam maksymalnie wykorzystać czas i przestrzeń na przygotowanie wartościowego materiału.  

Do nagrania video używaliśmy kreatywną część wspólną jaką zapewniał biurowiec. Większość odcinków nagrywaliśmy w jednym miejscu. Każdy odcinek nagrywany był z 2 kamer, co ułatwiało wykonanie płynnych przejść w montażu pomiędzy cięciami.  

Publikacje były w formie wideo i podcastów. 

Najciekawsze rezultaty współpracy:
0
Odcinków w cyklu
0
Godz. obejrzanego materiału na YT
0
Wyświetleń w gr. docelowej

Jak możemy Ci pomóc?

Potrzebujesz pomocy w swoim biznesie? Napisz do nas!

Preferencje prywatności
Kiedy odwiedzasz naszą stronę, może ona przechowywać przez Twoją przeglądarkę informacje z określonych usług, zazwyczaj w postaci plików cookies. Tutaj możesz zmienić swoje preferencje prywatności. Należy pamiętać, że zablokowanie niektórych rodzajów plików cookie może mieć wpływ na korzystanie z naszej witryny i oferowanych przez nas usług.