Case Study
Start współpracy: październik 2020
Koniec współpracy: styczeń 2022
Średnia wartość publikacji miesięcznie
Prowadzone kanały social media bez strategii, teksty blogpostowe bez uwzględnienia Tone of Voice marki, braki w planowanej komunikacji z odbiorcami. Firma nie współpracowała z mediami w zakresie tworzenia wartościowego contentu, a także nie prowadziła działań z zakresu personal brandingu CEO firmy.
Dla klienta z branży HR – zajmującej się obszarem IT prowadziliśmy działania organicznie w social mediach (Linkedin, media własne: strona, blog), działania z obszaru media relations. Przy zadaniu kluczowe było utrzymanie zainteresowania wokół marki, ponieważ wcześniej nie były prowadzone żadne działania wizerunkowe marki.
Określiliśmy etapy wdrożenia narzędzi e-PR i PR, a także nadaliśmy konkretny ton marki na podstawie strategii marketingowej i USP firmy.
Przykładowe 365 dni prowadzenia klienta – wzmianki w prasie:
Kwartalne AVE dla klienta:
Jak możemy Ci pomóc?
Potrzebujesz pomocy w swoim biznesie? Napisz do nas!