Marka Osobista Case study
9 czerwca 2022
Case Study
Radosław Kawęcki
Pływak, olimpijczyk, wielokrotny mistrz świata. Człowiek, który w wodzie czuje się jak w domu.
Zakochany w swojej pracy, która jednocześnie jest jego pasją.
Start współpracy: kwiecień 2020
Koniec współpracy: trwa nadal
Zakres współpracy
‣ Content do social mediów.
‣ Moderacja kanałów w social media.
‣ Prowadzenie biura prasowego zawodnika.
‣ Zarządzanie wizerunkiem zawodnika.
‣ Negocjowanie kontraktów reklamowych, poszukiwanie możliwości monetyzacji marki osobistej.
‣ Zarządzanie sytuacjami kryzysowymi.
‣ Opieka managerska nad zawodnikiem.
Project Manager
Z czym się mierzył klient?
- Brak określonej strategii na kanałach w mediach społecznościowych, niewielka ilość materiałów, błędy w planowanej komunikacji z odbiorcami.
- Brak określonych archetypów i wartości jako marka osobista.
- Brak spójnej komunikacji poprzez wartości.
Nasze podejście
- Stworzenie strategii marki osobistej i sprecyzowanie celów jej budowania.
- Wyprodukowanie materiałów wizerunkowych, które są spójne z wartościami marki osobistej.
- Przygotowanie celów i zwiększanie zasięgów w mediach społecznościowych.
- Stała i planowana komunikacja z otoczeniem marki osobistej.
- Dialog z mediami zasięgowymi. Dostarczanie contentu dla mediów.
To, co osiągnęliśmy w social mediach:
- Organiczne zwiększenie fanów na Facebooku i Instagramie.
- Produkcja contentu z Igrzysk Olimpijskich w Tokio.
- Tworzenie społeczności wokół zawodnika, lojalizacja odbiorców treści.
- Współprace z markami zgodnymi z wartościami zawodnika.
To, co osiągnęliśmy w relacjach z mediami:
- Stała i planowana komunikacja.
- Wygenerowanie 16 mln AVE.
- Ton of Voice w mediach zgodny z wartościami zawodnika.
- Zarządzanie sytuacjami kryzysowymi, udzielanie komentarzy, ucinanie plotek.
Jak możemy Ci pomóc?
Potrzebujesz pomocy w prowadzeniu marki osobistej? Napisz do nas!