Jak skutecznie zbudować markę osobista?

Case Study

Radosław Kawęcki

Pływak, olimpijczyk, wielokrotny mistrz świata. Człowiek, który w wodzie czuje się jak w domu.
Zakochany w swojej pracy, która jednocześnie jest jego pasją.

Start współpracy: kwiecień 2020  
Koniec współpracy: trwa nadal

Zakres współpracy

‣ Content do social mediów. 
‣ Moderacja kanałów w social media. 
Prowadzenie biura prasowego zawodnika. 
Zarządzanie wizerunkiem zawodnika.
Negocjowanie kontraktów reklamowych, poszukiwanie możliwości monetyzacji marki osobistej.
Zarządzanie sytuacjami kryzysowymi.
Opieka managerska nad zawodnikiem.

Project Manager
Zdjęcie_KK
Monika Kubacka
Owner
Z czym się mierzył klient?
  • Brak określonej strategii na kanałach w mediach społecznościowych, niewielka ilość materiałów, błędy w planowanej komunikacji z odbiorcami.  
  • Brak określonych archetypów i wartości jako marka osobista.  
  • Brak spójnej komunikacji poprzez wartości. 
Nasze podejście
  • Stworzenie strategii marki osobistej i sprecyzowanie celów jej budowania.  
  • Wyprodukowanie materiałów wizerunkowych, które są spójne z wartościami marki osobistej. 
  • Przygotowanie celów i zwiększanie zasięgów w mediach społecznościowych. 
  • Stała i planowana komunikacja z otoczeniem marki osobistej. 
  • Dialog z mediami zasięgowymi. Dostarczanie contentu dla mediów. 
To, co osiągnęliśmy w social mediach:
  • Organiczne zwiększenie fanów na Facebooku i Instagramie.
  • Produkcja contentu z Igrzysk Olimpijskich w Tokio.
  • Tworzenie społeczności wokół zawodnika, lojalizacja odbiorców treści.
  • Współprace z markami zgodnymi z wartościami zawodnika.
To, co osiągnęliśmy w relacjach z mediami:
  • Stała i planowana komunikacja.
  • Wygenerowanie 16 mln AVE.
  • Ton of Voice w mediach zgodny z wartościami zawodnika.
  • Zarządzanie sytuacjami kryzysowymi, udzielanie komentarzy, ucinanie plotek.
wzmianki

Jak możemy Ci pomóc?

Potrzebujesz pomocy w prowadzeniu marki osobistej? Napisz do nas!

Preferencje prywatności
Kiedy odwiedzasz naszą stronę, może ona przechowywać przez Twoją przeglądarkę informacje z określonych usług, zazwyczaj w postaci plików cookies. Tutaj możesz zmienić swoje preferencje prywatności. Należy pamiętać, że zablokowanie niektórych rodzajów plików cookie może mieć wpływ na korzystanie z naszej witryny i oferowanych przez nas usług.